Fannie • för 7 timmar sedan
Alltid lika nöjd när jag kommer där ifrån 👍
- Cecilia LAlltid lika nöjd när jag kommer där ifrån 👍
- Cecilia LBarnen var så nöjda att klippa sig hos Lotta och snygga blev frisyrerna!
- Melker JBlev väldigt nöjd 🤗
- Carina CÄn en gång överträffar Sara alla mina förväntningar! Jag är så nöjd!
- Erik B