NIcole • för 5 timmar sedan
Som Alltid BÄST!! Nicole är en stjärna ⭐️
- Ulrika OSom Alltid BÄST!! Nicole är en stjärna ⭐️
- Ulrika OTrevligt och nöjd med klippningen.
- Lotta HAlltid lika nöjd när jag kommer där ifrån 👍
- Cecilia LBarnen var så nöjda att klippa sig hos Lotta och snygga blev frisyrerna!
- Melker J