Nicole Eriksson • för 34 timmar sedan
Alltid lika nöjd när jag varit på Sallngen
- Larsson C
Alltid lika nöjd när jag varit på Sallngen
- Larsson CTack Linda för en suverän service som vanligt
- Lasse HJätte bra bemötande och jätte snälla och bra miljö, är så nöjd med min upplevelse och mitt hår blev fantastiskt
- Felicia BHar alltid trivts bra med personalen De kan sitt jobb. Alltid vänliga.
- Lundmark E