Lotta • för 10 dagar sedan
Trevligt som alltid och bra behandling
- Annelie B
Trevligt som alltid och bra behandling
- Annelie BTrevligt och rogivande
- Nellie HAlltid lika duktig och trevlig!
- Malin CJAlltid bra behandling och trevligt bemötande.
- Stig B