LILJEHOLMEN • 32 hours ago
Bästa professionella behandlingen och ett fantastiskt trevligt bemötande i Liljeholmen av Batol Alassaf
- Elisabeth M
Bästa professionella behandlingen och ett fantastiskt trevligt bemötande i Liljeholmen av Batol Alassaf
- Elisabeth MUtmärkt!
- Carolina R6 v efter att jag köpt en apparat för dyra pengar kommer jag för ”ansiktsbehandling”. Den är över på en kvart och inte särskilt behaglig för den går ut på att informera om vad som är fel på min hud och att jag nu behöver en annan apparat- ännu dyrare. Säljsnack oavbrutet! 2 personer i ett litet rum som överröstar varandra med olika argument och inte lyssnar på mig överhuvudtaget..
- Liselott HTrevligt bemötande och bra behandling. Alla var glada och trevliga. Mycket rent och snyggt överallt. Mvh Gunilla
- Gunilla B